joi, 17 iulie 2008

M-am intors...

...la praf, trafic, caldura...dar nu-i nimic, important e ca Timisoara e un oras frumos pe care il numesc "acasa", desi ma cam obisnuisem deja la Viena...
In cele 4 zile cat am stat am avut timp sa vizitez cam tot ce mi-am propus, adica "the classics": Palatul Schonbrunn, gradinile, Gloriette, Tiegarten (gradina zoologica), Prater-ul, stadionul Ernst Happel, Ring-ul, Dunarea, pe langa plimbarile de seara si terasele din zona centrala, pe care le-am luat la rand.
Pe strada ca de obicei, lume buna si foarte buna, localnici obisnuiti, turisti straini, tone de asiatici si tot felul de ciudati.
Viena este in primele orase din lume la capitolul "cele mai bune orase in care sa locuiesti" sau ca si "calitate a vietii urbane", alaturi de Zurich, Geneva sau Vancouver, o fosta capitala imperiala si o destinatie pe care o recomand tuturor romanilor, mai ales ca nu e prea departe.

Niciun comentariu: