miercuri, 25 iunie 2008

A trecut ceva vreme...

... de cand n-am mai scris pe-aici. Am fost foarte ocupat cu sesiunea, si in special cu ultimul examen. Cam asa e uneori in sesiune...ne luam cu treaba...zilele trec una dupa alta...cand ne intalnim cu prietenii vrem sa vorbim despre una-alta si nu ne ies din gura decat chestii despre scoala... Cam exagerez, dar uneori chiar asa se intampla.
Abia astept sa treaca si examenul asta...vineri, adica poimaine. Deja se vede capatul tunelului.
Cred ca orice student cunoaste senzatia aia faina cand vii acasa dupa un examen, aduni toate foile, xeroxurile, cartile, caietele de pe care ai invatat pana in dimineata aia si le pui deoparte, sau la sfarsitul anului cand aduni toate materiile, le bagi intr-o plasa si direct sub pat cu ele.
Ei, abia astept sa fac asta vineri :) wish me luck

Un comentariu:

Unknown spunea...

Sper ca totul a iesit bine.

Eu inca nu am terminat cu examenele...am doua restante...deci lumina de la capatul tunelului este inca destul de departe pentru mine.
Cat despre senzatia aia despre care vorbeai, la mine nu mai exista de un timp...cred ca de cand nu imi mai iau exemenele in serios. Sper totusi sa iau cele doua restante in serios si sa am si eu acea senzatie minunata. :)

Tu, ce ai de gand sa faci in continuare? Te angajezi, faci un Master, te angajezi si faci un Master, faci doua Mastere, mai faci o facultate, ce?