marți, 17 iunie 2008

Marti 17 iunie

Azi e marti si de la atata caldura si plictiseala mi-a traznit prin cap sa-mi fac si eu un blog.

De ce? Habar n-am... De ce nu?
Am facut un referendum prin lista mea de mess si am avut doar 2 voturi impotriva, asa ca la vointa poporului mi-am facut un cont si iata-ma

Despre ce o sa scriu? Habar n-am...
Despre filme, poze, stiri, informatii interesante, despre mie si ce-mi trece mie prin cap, despre hobby-urile mele etc etc etc

Deocamdata cum ziceam e marti, ora 7, n-am nici un chef de invatat, afara canta pasarelele si astept meciul cu Olanda (o sa-l vad in Unirii).
N-am mai vazut nici un meci de-al Romaniei pana acuma intr-o piata publica...pana acuma vedeam doar la straini la tv piete unde se adunau mii de suporteri. Acum 2 ani a fost ecran in Unirii, dar Romania nu s-a calificat. Anul asta am avut examene a 2-a zi si dupa meciul cu Franta si dupa meciul cu Italia, asa ca nu mi-am permis "luxul" sa merg pana acolo.

In concluzie, sper sa bem fresh de portocale diseara, prietenii stiu de ce!

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Hello! Ma bucur sa te citesc... Spor la tastat! Salutari de la mare(mare departare)!

Unknown spunea...

Azi este miercuri 18 iunie, meciul cu Olanda a trecut si noi ne-am intors la rutina zilnica.
Pana la urma cum a fost sa vezi un meci intr-o piata publica? Ai simtit ceva deosebit sau a fost ceva ce nu ai vrea sa mai repeti?
Probabil ca raspunsurile depindsi de rezultatul final...
Poate peste doi ani o sa raspunzi diferit la intrebarile astea.

Noi sa fim sanatosi!